خطیبی: کی‌روش هنگام بازی‌های تراکتورسازی خواب است

خطیبی: کی‌روش هنگام بازی‌های تراکتورسازی خواب است

خطیبی: کی‌روش هنگام بازی‌های تراکتورسازی خواب است

 

رسول خطیبی

رسول خطیبی

رسول خطیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی، در مورد تساوی یک بر یک تیمش مقابل سپاهان گفت، بازی خیلی خوبی بود خدا را شکر می‌کنم که تیمی را درست کردم که در ابتدا منتقدان می‌گفتند جزو شش تیم اول نمی‌شویم اما اکنون آنقدر خوب کار کرده‌ایم که همه انتظار دارند در تمامی بازی‌ها برنده شویم و سپاهان را هم شکست دهیم. این نشان از توان تیمی و عملکرد خوب ما دارد.
 
وی در پاسخ به این سؤال که آیا انتخاب یک بازیکن از تراکتورسازی به اردوی تیم ملی عادلانه بوده است، ‌عنوان کرد: اعتقاد دارم نه کی‌روش بلکه هر مربی سلیقه خاص خودش را دارد و باید به آن احترام بگذاریم اما اینکه از تیم صدرنشین که فوتبالی هجومی و زیبایی را ارائه می‌دهد تنها یک بازیکن دعوت می‌شود، تصمیمی تعجب‌برانگیز است. اگر کی‌روش فوتبال هجومی را دوست دارد باید نفرات بیشتری را از تراکتورسازی دعوت می‌کرد اما اگر می‌خواهد مثل جام جهانی بازی تدافعی را به نمایش بگذارد این مسئله به فوتبال ایران ضربه می‌زند.
 
سرمربی تراکتورسازی در ادامه تصریح کرد: اعتقاد دارم که سرمربی تیم ملی باید تفکراتش را عوض کند و فوتبالی هجومی را مد نظر خود قرار دهد. دعوت یک بازیکن از تراکتورسازی بی‌احترامی به تراکتورسازی و حتی منطقه شمال غرب ایران است. احترام به کی‌روش واجب است اما اینکه او فقط یک نفر را از تراکتورسازی دعوت کرده بی‌انصافی است و امیدوارم تفکراتش را تغییر دهد.
 
وی در پاسخ به این سؤال که آیا فکر می‌کند کی‌روش بازی‌های تراکتورسازی را می‌بیند گفت:‌ این بازی‌ها را می‌بیند اما به قول جمشید نظمی مدیرعامل ما یا خوابش می‌آید و یا اینکه خمیازه می‌کشد.کارلوس کی‌روش وقتی در ورزشگاه است بازی‌ها را خواب‌آلوده نگاه می‌کند و فکر می‌کنم زمان بازی‌های ما کلاً خواب است.
 
خطیبی در پاسخ به این سؤال که آیا این حق تراکتورسازی نیست که سرمربی تیم ملی چند بازی آنها را از نزدیک نگاه کند، اظهار داشت:‌ فکر کنم او اصلاً بازی‌های ما را نگاه نمی‌کند و اینکه چه کسی بازیکنان را به تیم ملی دعوت می‌کند را خدا می‌داند. البته کی‌روش به مارکال آقاجانیان گفته بود با من صحبت کند. او با من صحبت کرد و گفت کی‌روش اعلام کرده در این اردو قصد داشته بازیکنان جام جهانی را فرا بخواهد و در اردوهای بعدی نفرات ما را به تیم ملی دعوت می‌کند اما من اکنون نمی‌بینم که فقط بازیکنان جام جهانی به تیم ملی دعوت نشدند و نفرات دیگری هم حضور دارند که این صحبت برایم قانع‌کننده نیست.
 
سرمربی تراکتورسازی در مورد اینکه فکر می‌کند انتقادهایش تأثیری در تصمیمات سرمربی تیم ملی دارد، اظهار داشت: من کاری به تیم‌های دیگر ندارم و از تیم خودم دفاع می‌کنم چرا که این حق را در تیمم می‌بینم که نفرات بیشتری را در تیم ملی داشته باشیم. اکنون این دیده نشدن بی‌احترامی به ما است. اکنون جو تبریز به نوعی است که هواداران ما از کم‌توجهی که به تیم شده است، ناراحت هستند.
 
خطیبی در مورد حضور علی کریمی در کادر فنی تیم ملی گفت: کریمی یکی از افرادی است که سالها در فوتبال ایران زحمت کشیده است باید به خاطر این انتخاب از کی‌روش تشکر کرد. آدم باید منطقی باشد و حرف حق را بزند. انتخاب کریمی بسیار منطقی و خوب بود و او می‌تواند در کنار کی‌روش از تجربیات او استفاده کند. آینده فوتبال ایران برای امسال کریمی‌ها است.
 
وی در پایان در پاسخ به سؤالی در مورد اینکه آیا اعتقاد دارد گل سپاهان به تراکتورسازی آفساید بوده است، خاطرنشان کرد: جا دارد از حسین عسگری تشکر ویژه‌ای داشته باشم. او اعلام کرد که ‌گل سپاهان آفساید بود و چون این مسئله را پذیرفته باید تشکر کنم. ما از اشتباهات داوری متضرر شدیم و امیدوارم دیگر این مسئله تکرار نشود. به هر حال این اتفاقی که افتاده و امیدوارم دیگر از داوری ضربه نخوریم چرا که گل سپاهان به ما آفساید بود. همین که عسگری این مسئله را پذیرفت برایمان جای دلگرمی دارد و خوشحالم که به این اشتباه پی برده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 6 مهر 1393برچسب:, ] [ 17:38 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]